Hier mal was zum Grinsen

Off-Topic-Plaudereien
Antworten
Tjark
Mitglied
Beiträge: 31
Registriert: 13.09.2008, 16:19
Wohnort: Bovense
Kontaktdaten:

Hier mal was zum Grinsen

Beitrag von Tjark »

Da ich nicht wirklich einen Thread gefunden habe, wo wir irgendwie was lustiges posten, was man so im Internet sieht oder Bilder, wie auch immer.


"Kære Far!

Det er med stor beklagelse og sorg, at jeg må skrive til dig.

Jeg var nødt til at stikke af med min kæreste, fordi jeg ville undgå en scene med Mor og dig.

Jeg ved at Mor og dig stadig anser mig for et barn, men Far, jeg er altså 17 år gammel og jeg ved hvordan jeg skal tage vare på mig selv.

Jeg har fundet ægte kærlighed sammen med Susanne, og hun er bare så sød. Men jeg er klar over, at du aldrig ville billige hende på grund af hendes piercinger, tatoveringer og lædertøj, og fordi hun er så meget ældre end mig. Dertil kommer, at hun har fem børn, hvoraf hendes yngste datter er på min alder.

Men det er ikke bare forelskelse. Far, hun er gravid med tvillinger! Susanne siger, at vi vil blive meget lykkelige sammen.

Susanne bor i en campingvogn ude i skoven, og hun har rigeligt med brænde til at holde vinteren over.

Vi deler så mange drømme om fremtiden. Far, hun siger at hun vil købe en masse computerspil til mig. Susanne elsker børn. Alle hendes børn har forskellige fædre, men hun siger, at med mig er det anderledes. Far, jeg ved, at vi vil være sammen altid. Susanne siger, at jeg er meget mere mand end de ældre fyre, hun har været sammen med. Er det ikke sejt?

Susanne har åbnet mine øjne for at hash faktisk ikke er skadeligt. Hun er forretningskvinde, idet hun dyrker sin egen hamp og sælger det for at forsørge sin familie. Susanne er dygtig med penge; hun bytter noget af sin hash med naboerne med kokain og ecstasy. De andre beboere i skoven er også forretningsfolk.

I mellemtiden vil vi bede til at videnskaben finder en kur mod AIDS, så Susanne kan få det bedre.

Du skal ikke være bekymret for mig, Far. Jeg er meget lykkelig! En skønne dag er jeg sikker på at vi vil komme og besøge jer, så I kan se jeres børnebørn og mine stedbørn.

Med kærlig hilsen,Jeres søn Jonas.



P. S.Far, intet af det ovenfor nævnte er sandt. Jeg er ovre hos Thomas. Jeg ville bare erindre dig om at der er værre ting i livet end den karakterbog, som ligger i min skrivebordsskuffe.

Knuzzer ! Ring til mig, når det er sikkert for mig at komme hjem."

Hilsen
Tjark :mrgreen:
Jan_K
Mitglied
Beiträge: 1673
Registriert: 19.08.2009, 11:10

Beitrag von Jan_K »

sowas...der lümmel hat mir die frau ausgespannt :mrgreen:
Tenda
Mitglied
Beiträge: 708
Registriert: 05.08.2010, 23:06
Wohnort: Hannover

Beitrag von Tenda »

Hej,

diese kleine Perle habe ich eben erst entdeckt. Und sie lässt mein Herz doch glatt ein wenig höher schlagen. Wenn ich nur an unsere zwei - zumindest auf dem Papier seit Kurzem erwachsenen - Jungen denke. Na, dann kann die Zukunft ja noch richtig lustig werden.
Nein ehrlich, ich habe mich königlich amüsiert! Danke.

KH... Tenda
micha_i_danmark
Mitglied
Beiträge: 1206
Registriert: 14.02.2007, 17:04
Wohnort: Dragør

Beitrag von micha_i_danmark »

LOL

eine schøne Pointe. Man kann sich lebhaft die eltern vorstellen, bei denen bis zum Ende des Briefes eine rote Lampe nach der anderen aufleuchtet. Und dann der kleine Nachsatz. *grins* :wink:
SavnerDig77
Neues Mitglied
Beiträge: 4
Registriert: 15.02.2011, 15:03

Beitrag von SavnerDig77 »

Hatte anfängliche Schwierigkeiten bei dem einen oder anderen Wort, aber .......dann....Hahahahahahahahahahahhahahahaha! Niedlich!
Sophia
Das was Sie da trinken ist alles , aber kein Kaffee!