Hej allesammen,
Vilmy, jeg lytter også til P1 efter Troldmors anbefaling. Der kan man være sikker på, at de snakker hele tiden (det nytter jo ikke at lytte til dansk radio, når de spiller musik med engelsk tekster

). I dag lærte jeg noget om stjerne, nova´er og supernova´er og så om sorte huller. Jeg anbefaler P1 - „Apropos“, klokken 19.30 til klokken 20.00. Der kommer mere om stjerne i morgen aften.
Jeg har lige tænkt i dag, hvordan mon din lille datter har det med alt, der foregår hos Jer i øjeblikket. Men det du skriver lyder jo godt.
Gabi, jeg kan godt se ormen (eller skal det være en slange, måske en c... )

uuups jeg gjorde det igen

. Helt sikkert kan du forstår nyhederne, de taler for det meste ret tydeligt. Ellers, som sagt, skal du lytte til P1. Jeg er lidt forbavset over, at jeg nu efter 4 - 5 dage kan ganske godt følge med.
Katti, min mand har også haft tysk i skole og hans lærer har tit sagt: du lærer det aldrig! Det ville være sjovt, hvis de to mødes i dag - nu kunne læreren lære noget!
Vi havde en rigtig dejlig dag her i Hamborg, med solskin og 8 graders varme. Men nu regner det igen. Vejrudsigterne for weekenden i Lohals er gode: det bliver „varmt“ - men varmedunkene køber jeg alligevel. (Ikke for Hans men for Lilleskat og mig)
Vi skrives ved
kærlige hilsner fra
Jeres Nullermand
(og det bliver jeg, selvom der findes mennesker som sætter mit nick i gåseøjne fordi det er tåbeligt at snakke med en Nullermand)