frysepunktet...er det ikke lige det vi har brug for? I hvert fald ikke 35 grader om aftenen. Heldigvis var det ikke så varmt heroppe, og vi alvede gardiner i dag, så vi kom først rigtig ud da det blev køligere...dejlig.
Die Nase voll haben? Jeg ville også sige: at have fået nok af noget, at være træt af noget, jeg må indrømme, at jeg ikke er en aktiv bruger af bandeord, så lige nu kan jeg ikke komme med et bedre udtryk, men jeg synes også, at Heide ramte udtrykket fint.
Og I får Jer et billigt grin? Det gjorde jeg også. Jeg kan simpelthen ikke tage kommentarer som denne alvorligt.
Nullermand, det glæder mig, at du og Niels trækker i same hammel. hvad Jeres fremtid angår. Et nyt, fælles hjem med base i Lohals; det er da ikke det værste man kan opleve. Men denne gang var det vist min tur at trække i smilebåndet, da jeg læste din kommentar om Niels bekymring mht. til dig som isoleret, tysk bøsse iblandt bondeknoldene på Langeland. Måske er jeg "farveblind", men det er nok fordi min verden ikke fungerer sådan. Er det sådan, folk kigger på folk? Nu er mine sociale kompetencer skarpest når jeg er nærværende, og ellers er jeg som udgangspunkt ikke interesseret i folks smag i tøj, musik, farver, køn, nationalitet eller andet, men måske skulle jeg være glad for det. Øjensynligt har jeg et par "mentale skotøjsæsker" for lidt; jeg inddeler hellere verdenen i "folk jeg kan lide" og "folk jeg er ikke interesseret i". Livet er meget nemmere sådan. Men hvis det hjælper din start i Loahls, kan jeg da godt sende dig Bodil, Ghita og Puk i stedet for Søren og Claus

Jeg har eller sgodt nyt fra hjmemefrionten: vi (svigermor, barnet og jeg) havde sydag i dag, og nu har jeg endelig fået gardiner i stuen (vi har jo også kun boet her siden december 2003

Så, Nullermand, Heide og I andre svedende tyskere: tænk på mig og I kommer til at fryse helt ned til marven!
Så, jeg vil skrive to mails inden jeg går i seng. Vi snakeks ved i morgen....også Ulli med reservedunk?
God nat & over til Ralf,
vilmy