Ralf, jeg er meget ked af det med din far, jeg ved hvor ondt det gør selvom det ikke kommer uventet. Jeg håber I kommer over det. Men ellers glæder det mig at du er dukket op her igen!
Vilmy, jeg har ikke spillet krocket siden dengang. Da nu reglerne blev ændret sådan at jeg alligevel aldrig får lov til at vinde har jeg mistet interessen....

Domkirken? Det lyder da fantastisk. Mon ikke man kan finde du af datoen, og så kommer vi alle og sniger os ind i kirken

Jeg prøver noget nyt ang. min danske læsning i øjeblikket. Jeg fik den nyeste bog af Jo Nesbø foræret og har så købt lydbogen dertil. Om aftenen sidder jeg nu og læser og hører samtidig teksten med hovedtelefonen. Der findes mange ord jeg ville udtale helt anderledes – dvs. forkert. Så det er en god metode, hvis bare oplæseren ville læse lidt hurtigere. Han minder mig lidt om dronningens måde at læse nytårstalen op – men det er altså en spændingsroman vi snakker om!

Så meget for i dag. Der venter nu endnu en uge før jeg skal arbejde igen – herligt!!

Kærlig hilsen
Nullermand