Håber at I har haft en dejlig uge. På trods af vejret som er ikke hvad jeg ville kalde sommervejr...
@Berndt: tusind tak for rettelserne

@Lyset: det glæder mig at læse at du har fundet en skuffe til at ligge sygdommen i - og husk at den skal blive aflukket altid

@Nullermand: puha, din beskrivelse af ultraløbet lyder som at det havde været stress til alle – manderne hvor løbte hele natten og kvinderne hvor hastete bagefter... respekt til alle

Hæhæhæ, næ, jeg tog ikke på ferie uden at fortælle det til Jer. Jeg har heldigvis ikke tid til at holde ferie. Jeg skriver ”heldigvis”, fordi jeg startede op mit egen virksomhed for to år siden, og derfor er meget glæde at vi fik så mange opgaver, at jeg kan slet ikke tinke på at have ferie. Mit job er mit hobby og derfor kunne livet ikke være bedre.
@marsvin: det er sødt at du har forstillet dig

Til gengæld her lidt af mig: jeg er 45 år gammel og blev headhunted til Danmark fem et halvt år siden. Dengang vidste jeg ingenting fra Danmark, dansk sprog eller dansk kultur. Men efter meget kort tid blev jeg forelsket i Danmark, og jeg besluttete at bleve her. Jeg elsker også naturen og dyr, og er glæde for at bor uden på landet.
Mit øgenavn ”Pippi” fik jeg fra mine forældre fordi de syntes at jeg ligner Pippilotta Viktualia Rullgardina Krusmynta Efraimsdotter Långstrump – ikke fra udseende men fordi jeg var (eller bedre: er) ligesom fræk trodsig og videbegærlig som Pippi Langstrumpf har været. Jeg har altid været en lille rebel og jeg sættede min vilje igennem og lærte en mandelige profession.
Jeg ønsker jer en dejlig weekend med masser af solskin

Kh, Pippi