Hvornår kan man købe bil i Tyskland?
-
- Mitglied
hej tue,
er du sikkert på det? jeg mener, at en dansker, som er flyttet til tyskland, altså har sin wohnsitz i tyskland, selvfølgelig kan køre i en bil med tyske plader. det du nok mener gælder en dansker, som er tilmeldt dansk folkeregister og vil køre i danmark.
hilsen, evi
er du sikkert på det? jeg mener, at en dansker, som er flyttet til tyskland, altså har sin wohnsitz i tyskland, selvfølgelig kan køre i en bil med tyske plader. det du nok mener gælder en dansker, som er tilmeldt dansk folkeregister og vil køre i danmark.
hilsen, evi
Zuletzt geändert von evi jensen am 07.09.2003, 08:30, insgesamt 1-mal geändert.
-
- Ehrenmitglied
Hej!
Hvor er dit problem??
Du kan købe bil når du vil! Hvordan er din situation? Er du tilmeldt i Tyskland og har "wohnsitz" her, mener jeg ikke det er noget problem.
@tue: Der tager du fejl! Det stemmer ikke! Så skulle alle danskere i Tyskland køre med danske nummerplader!! Det er ikke tilfældet
Hilsen
Maybritt
<font color=red>moderator</font id=red>
Hvor er dit problem??
Du kan købe bil når du vil! Hvordan er din situation? Er du tilmeldt i Tyskland og har "wohnsitz" her, mener jeg ikke det er noget problem.
@tue: Der tager du fejl! Det stemmer ikke! Så skulle alle danskere i Tyskland køre med danske nummerplader!! Det er ikke tilfældet

Hilsen
Maybritt
<font color=red>moderator</font id=red>
Zuletzt geändert von maybritt h am 07.09.2003, 12:25, insgesamt 1-mal geändert.
"Think twice before posting.
If you don't want your future boss to read it,
don't post it."
If you don't want your future boss to read it,
don't post it."