Hej allesammen-
er I faldet i jeres mandags-letargi?
Jeg skal i hvert fald gøre mine daglige lektier. Jeg prøvede at se Ørnen på nettet - men det virker ikke. Jeg kan se TV avisen og alt muligt, men netop Ørnen får jeg ikke fat i. Browseren siger, at adressen er forkert. Mon det er ikke et Firefox-problem igen. Hele verden er jo indstillet på microsoft. Men det kan nu også være at jeg er for dumt. Pyt med det, jeg vil alligevel ikke se en film i størrelsen af et pakke cigaretter. Og det med at se filmen på hele skærmen fungerer kun med Internet Explorer (som Bill Gates ikke opdaterer for os Mac-usere). Hvis en af jer har tips for en Mac-benyttende IT-Idiot : I er velkommen til at belære mig, tak på forhånd!
Jeg skal til Lohals igen

!!! For ikke at køre med to biler derhen skal jeg tage med tog til København fredag klokken 13.30. Så møder jeg Lilleskat når han er færdig med sit arbejde i Hellerup. Måske kan jeg først inkøbe i tilbudskælderen på Kultorvet, I ved hvad jeg mener: bøger, bøger, masser ag bøger!
Jeg tager fri næste mandag (ikke så svær, når man er selvstændig

). Jeg vil nu rydde op efter stormen og gøre haven klart til vinteren. Når der først ligger sne er det for sent. Og efter Lilleskats rejseplan kan det godt blive jul indtil vi kan når at komme til Lohals igen. Udlejnings-sæson er slut og det kan jeg godt lide: sengene kan blive med betræk, håndtørklædene kan blive hængende og jeg skal ikke pudse hele huset efter en kort weekend. Nu er det
mit hus igen for næsten et halvt år!
Håber I vågner i løbet af ugen
Ha´ det godt allesammen
Nullermand