Hej allesammen,
jeg er lidt sent i aften. Sove I allerede? Håber i er alle rask og frisk stadigvæk eller skal jeg hellere sige "rask og frisk igen"?
Det tager meget tid at læse alle nye indlæg og jeg var nysgerrig, fordi jeg tænkte på Nullermands julemad.
>> Danebod
Lidt for sent - men ikke mindre hjerteligt: TILLYKKE med eksamen!
>> Nullermand
Det var sikken en skam. Jeg skal sige, jeg var allerede lidt bange, der jeg læste opskrften.
Leder du stadig efter en ny opkrift eller har du allerede fået en?
Hvad er med andebryst med orangesovs?
Det er ikke så vanskeligt og hvis du tager "barbarie-andebryt" så blive det rigtig mørt og er hurtigt færdigt. Og efter min mening passer rødkål fint dertil, også kartofler.
Eller tror du retten er alt for modern for din svigermor
Desværre har jeg ingen opkrift i dansk.
>> allesammen,
Jeg er tilbage fra verdens skønneste by, så kalder Nullermand "sin Hamborg". Han har ret i

Det er næsten også min opfattelse - lige efter København
Pga meget meget kontorarbejde glemte jeg lidt juletiden. Mandagaften mødte jeg med en venninde og der var vi på julemarket, desværre i regnvejr
Vi var helt begejstret fra julestemningen rundt Binnenalster og den store juletræ midt på vandet. Og ikke glemme den nye Europa-Passage, den er udsmyket med tusende små lys og mange gule juletræer. Passagen ser helt fantastik ud.
>> Nullermand igen:
Jeg var i "Casa di Roma". Det var en god idé - mange tak. Vi havde en hyggelig aften med rigtig god mad og tjeneren var meget smart.
>> Charlotte eller Berndt eller en anden klog hoved,
Jeg har en lille spørgsmål. Hvem kan forklare mig forskellen mellem
--- at være i færd med ngt
og
--- at være ved med ngt
Tak på forhånd.
Klokken er mange nu og min seng venter på mig.
God nat,
Heide