Hej og god aften,
gjorde lige lidt rent, vaskede op og når jeg kom hjem i morgen er der bare weekend!!! Måske vasker jeg tøj men ellers har jeg ikke noget arbejder tilbage. Jeg er så stolt på mig!
Nicola - Kim Larsens nye album har jeg også. En vens kollega bragt den med fra Danmark-ferie (vi skrev om det tidligere). Jeg kan også godt li' den - typiske Kim-Larsen-sange.
Der bliver jeg også misundelig - en open-air med Kim Larsen!!!
Vi kunne ha' det sidste år, da vi var i Middelfart.
Hvert år i juni-måned er "Rock under broen", en stor Open Air Festival med forskellige kunstner. I løbet af alle det her år var der a-ha, Roxette, Status Quo og selvfølgelig mange danske kunstner - Shubidua, Dodo & the Dodos... og sidste år var der også Kim Larsen.
Men vi havde jo sådan et fint sommervejr sidste juni - vi havde ikke rigtig lyst at står med 25.000/30.000 andre mennesker på en eng der ligger i praller Sonne.
Koncerten begyndte kl. 12.Vi sejlede med vores båd længs koncertpladsen - på vandet lagde mange både foran pladsen.
Da vi sejlede tilbage til vores campingplads kunne vi se at mange mennesker stod på badebroen. Så kom en båd og tog de af sted. Det skete mange gange. Senere om aften kom mange både tilbage igen. Der var meget trafik på vandet!! Men det ser flot ud - alle de både med lys og mennesker i godt humør.
Jeg er meget spændt hvordan vejret er det her år og hvem spiller ved "Rock under broen".
Ups - og du var det slet ikke med det virus!!! Nu da jeg læste det igen, er det helt klart. Så håber jeg virkelig, det virus vil forskåne dig.
Heide - igen: god tur!!!!
Alexander - kommst du nochmal vorbei?
God nat
Gabi