når jeg kigger ud af vinduet vil jeg også helst går i hi (tak for det, Berndt og Danebod). Vi har ingen sne indtil nu men den fugtige kulde er næsten værre. Jeg er i forvejen ikke et „morgenfrisk“ menneske men i øjeblikket har jeg det rigtig svært med at stå op.
Det gjorde jeg trods alt og hentede min bil fra værkstedet. Mårens lille natmad kostede kun 211 EUR - det var da billigt. Trods alt kom jeg til at grine fordi jeg forstillede mig en meget dyr restaurant, hvor jeg sidder ved bordet og tjeneren bringer en tallerken med to sorte gummi-ledninger og lidt kølervæske som sovs på. Værsgo, vores tilbud i dag - kun 211 EUR.

Jeg læste i en anden tråd om dansk netradio og prøvede det (dr.dk). Det var lidt skuffende, fordi jeg ikke forstår så meget når de snakker. Jeg ved godt at de snakker hurtigt (det er bedre med nyhederne, der snakker de mere tydeligt) men i det hele taget er det en lang vej endnu. Jeg har derfor besluttet at høre dansk radio mindst en halv time daglig. Nu skal jeg bare finde en kanal, hvor de snakker mere end de spiller musik, eller hvis der skal være musik, så helst med danske tekster. Måske kan I give mig en god råd?!
En fortsat god aften til jer alle,
Nullermand