som jeg ser var det meget livligt her i aften - så er jeg nok kommet for sent, men lasagnen tog sin tid og da den var færdig smagde den så dejligt, at jeg spiste alt for meget.

Jeg kunne ikke lytte til netradion i dag. Jeg ved ikke hvorfor, den fungerede jo udmærket i går, men i dag „siger“ browseren hver gang: Fehler beim Erstellen einer eindeutigen temporären Datei. Det forstår jeg ikke, indstillingerne er de samme som i går.
I aften kommer Ørnen - Minos på ZDF, men det afsnit fik jeg på dansk som dvd (jeg vinker mod nord og siger tak en gang til). Måske skulle jeg se den for anden gang i aften. Det kan jo være jeg forstår dialogener bedre nu hvor jeg ikke behøver at koncentrere mig på historien.
Jeg bookede billetten til København for næste fredag i dag. Niels skal hente mig der efter hans arbejde og så tager vi til Lohals. Billetten var forbavsende billig - kun 22,50 EUR. Bare det bliver lidt værmere indtil da, vi slukkede for vand og el som sædvanlig da vi kørte derfra sidste gang. Tidliger holdt vi huset frostsikret ved ca. 8 grader om vinteren, men det blev alt for dyrt. Nu er el-regningen ca. en tredjedel mindre, men huset er som en køleskab når vi kommer der og det varer et par timer, indtil madrasserne er varmt nok for at gå i seng. Nu hvor jeg skriver det bliver jeg mindet om noget: jeg vil købe varmedunker til sengene - jeg skal straks skrive en dosmerseddel!
Jeg ønsker jer alle en hyggelig søndag aften
(vores dansker en fortsat god spænding med „Forbrydelsen“

kærlige hilsner
Nullermand