Hej allesammen,
endelig tilbage efter en uge fuld med arbejdsrige dage – uff.
Jeg har læst jeres indlæg i hurtig forbifart. Det var ret meget.
> Nullermand,
jeg var ikke her i den sidste uge og har lige nu læst at din svigermor er død. Så kommer jeg lidt for sent, men vil gerne kondolere. Jeg føler med dig og Niels og håber, at I har overstået det værste imellemtiden.
> Gabi,
det lyder ikke så godt med Dirks ryg. Håber han har det bedre snart igen.
Men min mand har også stadigvæk problmer efter sin kraveben-operation. Han har en Wundinfektion.
Jeg har fornemmelsen at jeg er virklig alt for gamle. I snakke jo alle sammen om musikken jeg ikke kender.
Jeg kender kun „Die Ärzte“. Jeg kan godt li’ Bruce Springsteen o.s.v., altså Rockmusic fra „forrige århundrede“
Vi havde fint vejr i dag og gik en tur i byen. Der er en stor fest med omreisende tivoli (n.o.), kræmermarkt og Marktschreier.
Der var en stand „Käse-Rudi“ og Rudi fyldte små spand med ca. 10 forskellinge slags ost og ca. 500 g “Bavaria“ ekstra oventil – alt i alt koster spanden 10 Euro. Super-tilbud
Og imedens jeg stod og kiggede smed Rudi to kugle Mozzarella-ost imellem menneskemængde og en kugle traf mig midt på panden

Der var jeg selfølgelig lidt sur og så grimt til Rudi. Så spurgte han mig om jeg vil har en oste-spand. „Selvfølgelig“ sadge jeg og fik en spand fuld med ost til undskyldning og nok to 500gramm-stykker Bavaria ekstra (et med Blåskimmel og et med champignoner). Vores køleskab er fuld med ost nu og min mand kan dog ikke li’ at spise ost
Slut for i dag. Jeg skal spise ost nu
Ha’ det godt og hyggelig Rest-Søndag !
Kærlig hilsen
Heide