Huhu..uhu...uhu...uhu...
Hvor er I allesammen?
Nullermand, nej, du lavede ikke fejl i din rettelse

...fik du den?
Ralf, du har haft travlt i skolen? Er du lærer (uden fyords-konnotation)?
Godt du fandt tid til at skrive et par linier. Og selv tak.
Spændende at du har ledt efter et sommerhus på nettet. Fandt du noget?
Jeg tror jeg har et link til dig, hvis du er så alsidig mht. Big Band og jazzen, se lige her:
[url]http://www.sigurd-barrett.dk/[/url]
Har du i øvrigt nogensinde hørt en elektrisk sækkepibe? Underlig ting...
Heide, tillykke med datteren, Nu skal I bare overbevise hende at hun skal have gulvplads nok til besøgende forældre

. Det lyder da helt fantastisk at hun skal starte på dansk studiet.
Hvor dyre var de billetter? Kostede de noget i retningen med en spids af en jet-jæger? Ja, det er den samme iagttagelse har lavet: folk siger de ikke har penge, og det er sikkert også mange der ikke har penge, men når jeg taler med ungdommen i min familie, så tager de på ferie til St.Moritz, i Karibien osv.
Hihi, skal du prøvekøre dine lystestager? Min datter prøvekører gerne sit løbehjul i stuen.
Gabi, har du det bedre? Det håber jeg i hvert fald. Sig mig, når du tager til Danmark, tager du så også på kræmmermarkeder og loppemarkeder? Eller genbrugsbutikker? Dem kan jeg bedst lide. De pensionister, som normalt driver disse butikker, er så charmerende.
Og nej, jeg tror heller ikke at folk bruger flere penge, bare fordi butikken har åbent i flere timer. Det går bare ud over expedienterne.
Så, jeg skal ikke i seng endnu, men arbejde lidt (det er prisen for at have tid til barnet om dagen, men den betaler jeg gerne).
Så, god nat allesammen, især til den lille flyttekat.
kærlig hilsen,
vilmy