Vilmy, det med din feber er jeg ked af at læse og jeg ønsker god bedring, men min kat får du ikke, beklager.

Påskeliljer og Pinseliljer kan jeg også godt lide. Jeg har lidt beskæftiget mig med de forskellige sorter og også med andre løgplanter. Vores græsplæne er alt for stor og jeg overvejer derfor at plante løgplanter i den del, hvor der står mange gamle frugttræer. Det skal helst være sådan at forskellige blomster følger efter hinanden hele tiden, så man kan nøjes med at klippe græsplænen i den del af haven to gange om året. Men først skal jeg prøve det på et mindre areal for at se hvad vores rådyr kan lide eller ej. Mon ikke det går som med mine elskede roser, de har desværre heller ingen chance.... kun `Lykkefund´ og `Bobby James´ var heldige - de nåede at klatre op i de gamle træer og deres knopper er nu for høje for rådyrene.
Gabi, min brændeovn i Lohals savner jeg også meget i disse dage. Jeg synes, at kigge i en brændeovn er meget bedre end at se fjernsyn. Det synes katten bestemt også, i Lohals ligger hun hele dagen foran ovnen.
Vilmy, kan du ikke lige sige mig, om man siger „katten snurrer“ eller „katten spinder“ - jeg tror ikke rigtig på min Langenscheidt (Katten spinder har jeg læst hos Hans Scherfig, men jeg ved ikke, om det måske er lidt gammeldags)?
Vi læses senere
ha´ det godt indtil da
Nullermand