Hej allesammen -
Vilmy, du kan jo ikke vide, hvilken ord og vendinger er nye for mig, men jeg kendte ikke: at løje af / at holde på hat og briller / kutyme / ikke alles kop the. At dyrke er et ord jeg kender, men jeg ved aldrig, hvordan det bruges rigtigt. Der findes også andre ord, jeg kender men benytter ikke selv, fordi jeg ikke er sikker på, om de er rigtige i netop den sammenhæng eller ej.
Gabi, det er en skam at du har så travlt. At fordele arbejdet er en god ide - men hvem kan overdrages de dele, du har ikke lyst til?
Jeg håber, du får tid til at komme forbi her alligevel engang imellem, og hvis bare for at beklage dig, så er det jo også i orden.
Muldvarp, der er mange nye ord i dit indlæg, især sammensættede ord, hvor jeg bare kendte de enkelte dele. Men „gloser“ er nu helt nyt - det har jeg hverken læst eller hørt før.
Uschi, din stakkels!

Jeg tænkte dog, at du fejlte noget, du er jo ellers så flittig med at skrive på dansk. En lungebetændelse er slemt nok og jeg ønsker dig en god og hurtig bedring. Men det må har været skrækkeligt at gå og tænke om lungekræft, Gud ske lov er det ikke det!
Her skete ikke så meget i dag (bortset fra mit første indkøb af kattegrus efter ca. 10 år - EUR 4,99 for 10 liter

- jeg fik næsten et hjerteslag!) Var det ikke Charlotte som skrev forleden, at kattene tit bliver aflivet, fordi de koster ikke noget? Jeg synes de koster rigtig dyrt, i hvert fald „i drift“ - men når min lille kat ligger spindende på mit skød glemmer jeg selvfølgelig alt om det.
Heide, jeg har to kander i forskellige størrelser, men de er ikke til salg, beklager

. Angående almindelig og sædvanlig er jeg heller ikke sikker, indtil nu benytter jeg almindelig for ting og sædvanlig der, hvor almindelig efter den regel ikke passer

Enkelt, men helt forkert, tror jeg
Ha´ det godt, I alle
vi snakkes ved
Nullermand