Hej med jer,
jeg er meget træt...som altid

, men jeg ville skrive nogle linjer i dag.
Hvad skete der her? Nå, ikke så meget. Vi købte en ny cykel til min lille datter. Hun er meget stolt nu og kørte hele dagen med den.
Hun var også til streetsoccer-konkurrence med skolen og hendes hold vandt og skal til Dortmund til finalen i juni. Hun elsker at spille fodbold, hun er som en dreng.
Den store pige var hos frisøren og lod hendes hår klippe af. Hun havde meget langt hår og nu er den alt væk

. Men hun ser meget godt ud...og to år ældre

.
Schalke tabte mesterskabet...sikke noget lort...de var sååååå nær ved at være mester...men nu ville Stuttgart bestemt tage skålen næste uge

.
Sniff......
Og i går var vores forum-stambord (Dortmund og omegn). Det var meget hyggeligt med lækker mad og sjov snak!
Hvad med jer? I er meget roligt...som mig

.
Gabi, du skal ikke blive sur. Som du skrev, der vil altid være en og anden mennesker her, der opføre sig ejendommelig. Forsøg at ignorere de, men jeg ved selv at de kan være svært

...
Nullermand, det lyder som at du og Heide havde en rigtig dejlig dag i Hamburg! Det måtte ha´ været meget sjovt at møde personlig efter kun tale på forumet eller Skype.
Hvis en eller anden af jer skal komme til Ruhrgebiet en skønne dag er I også hjertelig velkommen at kigge forbi hos mig

!
Og nu skal jeg smutte...
jeg vil ringe til Danmark og skal snart i min seng,
god nat,
Nicola

Hold bare fast i mig - når de fortæller dig - at der er tusinde mil - imellem dig og mig...