Hej allesammen,
en lille hilsen fra mig - stadigvæk på Stevns

.
Noget om vejret:
Som I har måske hørt, Sjælland er under vandet!
I torsdags var vi i Bakken, nord for København. Vi havde håbet at regn ville stoppe i løbet af dagen.
Men, nej, det blev værre og værre. Vi blev plaskvåd, men i hvert fald havde vi forlystelser helt for os

.
Vejen tilbage var ikke så morsomt, med 50 km/h på motorvejen, alt var fuld med vand...
I går tog vi en tur til Møn. Vi forsøgte tre gange at gå en tur på stranden, men hver gang blev vi stoppet af klintens nedstyrtning (ikke fra i går...).
Man kunne ikke gå videre.
Til sidst gik vi en tur fra fyret til Gråryg Fald, hvor vi kunne gå ned og tage en lille tur langs stranden og finde masse af vættelyse og koraller og søpindsvine.
På vejen tilbage startede regn igen, meget regn, så når vi var tilbage ved bilen var vi palskvåd igen. Men denne gang havde vi skiftetøj med

!
I dag var vi til den blåe marked i Haslev med Steens mor, en stor indendørds kræmmermarked - jeg købte flere bøger, bl.a. en dansk synonym ordbog

.
Derefter skulle vi have frokost ved en stor sø.
Hvad tænker I, hvad skete, når vi sad og var ved at spise - det startede at regne i stride strømme.
Dansk sommervejr

...
Nu må det være nok!
Ralf, velkommen tilbage hos os! Godt at høre at I havde en rigtig god ferie. TV-stjerne, du

! Hils Bettina fra mig

!
Vilmy, det må være meget dårligt at være uden din lille pige! Du savner hende hver sekunde, ikke sandt? Jeg kan godt forstår at det gør ondt!!! Du må forsøge at bringe dig på andre tanker. Men jeg ved at det er SÅ svært

......
Steen har en Johnny Madsen dvd her i reolen, "En aften med Johnny Madsen". Er det den samme som din vhs?
Jeg skal afslutte nu, Steen skal tage over

.
Ha´ det godt allesammen,
kærlige hilsener
Nicola
Hold bare fast i mig - når de fortæller dig - at der er tusinde mil - imellem dig og mig...