jeg har en dag uden planer foran mig, hvor dejligt...
Måske tager jeg en kort tur til stalden, men foruden det er der ikke noget på skemaet, bare slapper af

Mange mange tak, tusinde gange, Nullermand og selvfølgelig også vilmy, for tv-udsendelse om Stevns Klint!!!
Jeg fik brevet i går og selvom jeg var meget stresset og havde ikke nogen tid, jeg måtte ser den lille film. Det var meget interessant, helt specielt små filmklipperne fra før i tiden.
Jeg kunne ikke forstår alt, så jeg vil kigge det igen og også alle andere ting der er på dvd´erne.
Jeg skal også tage Stevns Klint optagelse til Stevns næste uge, måske Steen kender den ikke...
I gik mig en glæde

Jeg også kiggede den første afsnit fra Matador og jeg glæder mig allerede til den anden!
Jeg ved nu at Steen kan også lide det meget godt og hvis I mangler nogle afsnitter kan han måske hjælpe

Heide, jeg vil gerne ser Olsenbanden, men fordi jeg tager til Danmark på lørdag ville det måske være bedst at bytte med Nullermand først

Men du skal jo alligevel få min adresse per pb!
Gabi, jeg havde ikke en dejlig fredagaften (naeh, det var jo dejligt i sengen), men en meget dejligt lørdagaften. I går var vi hos en veninde, jeg mødte på internettet for længe siden og hun er imellemtiden en real veninde. Det var meget hyggeligt. Hun har en datter på 12 og en meget søde mand. Vi havde kaffe og kage og senere spiste vi allesammen og det blev meget sent.
Når du viste din veninde vores sproghjørnet har hun måske også lyst til at skrive her??
Håber at i alle har en fortsæt god weekend uden dårlige oplevelser og med mange solstråler!
Ha´ det godt,
jeg er sulten nu

Kærlige hilsener,
måske ses vi senere,
Nicola