Hej allesammen,
Gabi, det er jeg ked af at høre, at du har mistet den ene af dien to veninder. Det er meget smertefuldt at miste en ven, og det biver bestemt ikke nemmere med dumsmarte bemærkninger, uanset hvor meget eller lidt sandhed der kan være i det. Godt at I kunne være to om at skulle ledsage begrave din veninde. Havde hun familie?
Heide, der er desværre både seriøse og useriøse udbydere på markedet, især i København. Der var noget i nyhederne forleden dag, at udlejeren krævede 92.000 kr. i depostium inden lejeren fik lov at se lejligheden, som viste sig til at være ikke eksisterende.
Jeg håber, din datter finder snart noget. Jeg kender desværre ingen i København

.
Tja, et møde

? Det har nok lange udsigter, siden vi ikke lige bor ret tæt på hinanden.
Vi havde i øvrigt en hundekold dag med masser af sol og en lille stormflod på Nordfyn (godt man bor svimlende 11m over havet). Til gengæld har vi ikke det mindste optræk til tåge.
Tak for Jeres gode ønsker for optoget. Det var meget vådt og meget blæsende, men vi gik da en lille runde rundt om skolen (vi var da flere hundrede mennesker fra nyfødt til bedsteforældrene) og fik en hyggelig tid sammen i gymnastiksalen, hvor vi jo også kunne befri ungerne for det våde tøj (hurra for de her i landet så udbredte flyverdragter, som virkelig kan holde børn varme og tørre).
Så, jeg håber I kan holde varmen, Nullermand i Nordtyskland, Gabi, Ralf, Nicola, Heide og I andre længere sydpå, og selvfølgelig også Ulli, den eneste, der virkelig bor i det, jeg selv betragter som Nordtyskland...håber du kommer nogle steder med din jobsøgning.
Kærlig hilsen fra vilmy (som passer marsvin i dag

)