Hej allesammen,
jeg kiggede ind hos jer i går aftes og det var meget rolig her. Så besluttede jeg, at jeg var for træt til at skrive et indlæg og hyggede mig med Billed Bladet, jeg fik foræret af min datter

. Det var rigtig godt, at hun var en gang indimellem i København, angående ugeblade og slik fra taxfree-shop på færgene.
I går eftermiddags har jeg afhentet min bil efter instandsættelsen.
Uheldet koster nu alt i alt næsten 8.500 EUR !
Jeg er meget tilfreds med reparaturen, min bil ser ud som ny, men desværre den er en „Unfallwagen“

nu og jeg skal angive det når jeg vil sælge bilen. Til sidste håber jeg nok, at forsikringen på modpartens side betaler beløbet og sagen bliver sådan afsluttet.
Gabi,
er du rask igen efter din maveinfluenza? Heldigvis går lige så en sygdom forbi efter 2 eller 3 dage. Så håber jeg, at du har haft lidt tid tilovers for at nyde din julepyntete stue.
Nullermand,
det lyder lige så som du har meget travlt igen med julegaver og din mors traditionelle “juleinkøb-med-drengen-dag”

.
Jeg forstår godt, at det er meget vanskelig at købe gaver til børn eller unge man har ikke meget tit kontakt med. Jeg har ikke nogen niecer eller nevøer, kun gudbørn. De er allerde voksen nu og få gaver fra mig kun til runde fødselsdage, bryllup og andere specielle mærkedage. Jeg skulle ikke sende mere pakker i hele verden og så er tiden før julen meget lettere og mere afspændt til mig.
Jeg er næsten færdig med juleforberedelser. Næste uge vil jeg køre til Nordtyskland og hente mine forældre. Så håber jeg, at vi få ikke sne indtil torsdag.
Hernede har vi meget roligt vintervejr, temperaturen er næsten omkring frysepunktet om dagen og nogle få frostgrader om natten. Jorden er hård frosset, men det er ikke gråt og kedeligt, solen bryder tit gennem skydækkene.
Jeg skal bekymre mig om aftensmad nu, derfor slutter jeg for dennegang.
Jeg ønsker jer en rigtig dejlig og afslappende adventsweekend. Jeg kigge forbi i morgen.
Hilsen fra Heide