Hej Gabi & I andre,
flot billede! Kan godt forstå at I holder så meget af campingpladsen. Vores næste ferie bliver også en campingferie, dog skatter vi stadig legeplads og hoppeborg højt. Vi er allerede ved at planlægge en masse småture med en anden familie (som også har 1 barn; så kan de to lege sammen).
Og ja, jeg er tilbage i højt humør (det var det du mente, tror jeg nok). Og jeg er vildt besluttet, at han i 2008 ikke skal bestemme noget som helst i mit liv. Beslutningen traf jeg jo i de første januardage i 2007, så nu er jeg forbi det rædselsfulde første-gang-for-alt. I kender det sikkert allesammen i et eller andet sammenhæng.
Heide, du har ret med den lyserøde sky, og jeg er i hvert fald glad for min, selvom den er bare en sky ca 355 dage om året. I hvert fald fysisk

. Men vi har jo nettet og alt det andet. Det er meget nemmere end for 20 år siden

.
Alt det andet: et (mindre) elegant temaskift: jeg er blevet meget glad for ne ny dims på ca 0,0003 sekunder. Jeg fik et tip af et sødt menneske, at Aldi havde Internet radioer på tilbud. Nu har jeg en og kan lytte til lige så mange nørdede specialstationer som jeg har lyst til. Men også til nationale public service kanaler fra hele verden (så mit norsk er blevet bedre igen efter en del år med alt for meget dansk og alt for lidt norsk). Nu skal jeg nok finde
Kol Israel eller noget lignenede for at genoptage sprogtræningen også. Kan varmt anbefales (hvis I har lyst til en masse danske og andre kanaler & har bredbånd derhjemme). Radioen kan køre på trådløst netværk, så det er meget nemt at komme i gang.
I morgen skal jeg arbejde igen, men jeg tror jeg starter med en hjemarbejdsdag.
Ha' det godt, I kære,
vilmy
NB: Kender I det, at man altid ser slåfejl,
efter man har trykket på send knappen?