Hej mine venner,
kan det virkelig være - det skulle ha' været en weekend???????
Hvad kan man nu gør, for at undgå arbejdet i morgen? Nogle forslag?
Men jeg synes jeg vil stille vækkeuret som jeg er vant til...
Heide - det er en stor skam!! Jeg krydser stadig fingre for din datter! 3 er dog en god karakter!
Nicola - Jeg håber, du har det bedre nu!
Og Nullermand - Du er altid velkommen!!! Men vil du være so venlig at fortalle din familie, at der findes mange andre steder hvor de kan bo? De hygger under sengen næsten hver uge...
I går så jeg Pinguinmarchen. Hvor var det dejlige optagelser både fra piguiner og landskabet. Kan man tale om et landskab, når der findes is rundt omkring. En virkelig fantastisk film og sender den tilbage til dig en af de næsten dage! Mange tak for lån...
Jeg tror Anna Pihl kan jeg ikke betvinge lige nu; jeg har stadivæk nogle afsnit af Matador, der venter....
I dag var jeg henne til loppemarkedet meg mine forældre. Når campingsæsonen begynder (eller bådssæsonen hos mine forældre) går vi det ikke, så nytter vi nu næsten hver lejlighed fora t slendre over markedet.
Der var et bord med forskellige ting, bl. a. bogen om "pinguinmarchen" - den så helt ny ud. Jeg tog dem i hånden, lagte den væk igen, overvejede...og købte den ikke.
Da vi senere hyggede os ved kaffebordet ærgrede jeg mig: bogen var bestemt ikke for dyrt og en god Ergänzung til filmen!
Men måske købte den go ingen anden - og så venter jeg på næste loppemarkedet!
Kærlige hilsener for nu
Gabi