Hej allesammen,
igen lidt sent, men jeg skulle jo vente indtil mine gæster var gået i seng. Mine forældre kan godt lide at spille kort om aftenen, og det trækker ud...
Nu ganske kort: først og fremmest - velkommen pipeline. Du er kommet langt i sproget, din sprogskole kan ikke være så forfærdelig som du ellers berettede i en anden tråd

Men du skrev jo også at du har det nemt at lære nye sprog - det kan man godt se!!
Tusind tak for jeres gode ønsker til min fødselsdag!! Jeg skrev det jo lidt kryptisk, næsten som en gåde, og var spændt på hvem mon ville fatte det. Men det gjorde I jo allesammen, så var "gåden" nok for nemt

.
Angående Buddleia kan jeg som gammel anlægsgartner kun anbefale at skære den i foråret. Har i øvrigt lige i dag plantet en - "White Ball", jeg ledte efter "Peace", men den her er nok lige så godt.
Vejret var helt fantastisk i dag, solskin hele dagen, så kunne vi (min mor og mig) plante hele det planlagte hvide rosebed. Der findes nu 9 roseplanter ( i 4 forskellige sorter) og 4 forskellige andre buske med lidt forskudt blomstringstid, nogle med høstfarver plus en stedsegrøn buks. I næste omgang planter jeg så løgplanter, knolde og stauder til, så hele bedet forhåbentlig viser noget blomstrende i hvidt fra marts til den første frostvejr. Roserne kræver høje, slanke stauder som ledsager, ellers bliver det hele for "blødt" i formen og dermed lidt kedeligt. Jeg er spændt på, om det lykkes!
I morgen efter morgenmad tager mine forældre af sted igen. Så kan jeg være lidt tidligere i morgen aften. Håber, vi ses.
Har det godt indtil da, allesammen,
mange feriehilsner fra Langeland,
Nullermand