Godmorgen allesammen,
min uge var meget stresset, undskyld jeg ikke kiggede forbi

.
Min kollega er også syg, men hun vil ikke dukke op igen på mandag.
Problemet er at jeg arbejder kun fem timer pr dag og nu da hun er syg må jeg også lave hendes arbejde fra otte timer. Så kan jeg ikke undgå at lave høje tårne. Og jeg hader det! Jeg vil altid klare det alligevel, men jeg ved at jeg ikke kan det, så stresser jeg mig selv. Grrr.
Gabi, godt at din uge er forbi nu, men det lyder som om han arbejder jo alligevel ikke så meget

.
I fredags og i går lavede jeg et fotoalbum til min far som fylder 70 år om 2 uger. Jeg begyndte med min fødsel og sluttede i vore dage, billeder fra ham som far og senere morfar. Det var sjovt, men sommetider fik jeg også tårer i øjnene....
Vilmy, jeg ønsker jer to en rigtig god dag sammen!!
Jeg vil også snart lave morgenmad, men uden rundstykker fra bageren. Om søndagen kommer rundstykker fra ovnen.
Ralf, mange tak for dit spørgsmål om mønter. Ja, du huskede rigtig, jeg samler den slags mønter. Jeg har en mønt af de nye fra Hamburg, jeg fik den fra tjeneren på vores sidste forumsmøde, men jeg ville gerne bytte den med dig alligevel, fordi jeg ville gerne forære en af hver mønt til hvert af børnene.
Jeg samler også danske 10 eller 20 kroner temamønter.
Det er altid sjovt at få de tilbage i forretninger. Sommetider er man heldig. Jeg stadigvæk mangler 20 kroner Landet Kirke. Så hvis en af jer få den og har ikke brug for den, tænk om mig, jeg vil gerne bytte den til en normal 20-kroner-mønt eller en af mine dobbelte

.
Ralf, pas på at skorstenen falder ikke for tæt hvor du skal stå!!
Øv øv Nullermand - selvfølgelig er vores ferie-uge i det tidsrum hvor I kan ikke komme til øen

.
Vi har ferie i 29. kalenderuge, fra 12. til 18. juli.
Hvad ellers

?
Jeg sagde til Steen i går aftes at vi kan holde ferie ligegyldigt hvor, men skal til Langeland en anden gang, så vi kan i hvert fald mødes der!!
Heide, godt at høre at dit renoverings-arbejde er overstået!
Jeg heller ikke smider væk gammel tøj (den sætningsbygning lyder forkert, eller hvad?), men samler det til kirken.
Der er fire børn stadigvæk sovning i deres værelser. Jeg tror at de vil snart komme ud og være meget sulten, så jeg hellere smutter til køkkenet

.
Ha´ det godt allesammen,
kærlige hilsener
Nicola
Hold bare fast i mig - når de fortæller dig - at der er tusinde mil - imellem dig og mig...