så er min skat puttet og jeg lovede at følge efter snart. Og han sagde, som sædvanlig: jaja, men sid nu ikke her indtil i morgen. DET skal jeg ikke, jeg sender bare en sent hilsen før jeg går i seng.
Andrea - tak for i aften! Det er en skam, at du ikke skriver her, der sker jo så meget hos dig, og jeg er sikker på, at der er flere her som gerne ville vide, hvordan du klarer dig deroppe!
Vilmy: nattevagter - ja! Morgenmad på sygehuset - øhm....det var ikke det jeg havde tænkt på. Kan vi ikke få det lidt mere romantisk næste gang?? Nå, det kan vi snakke om i morgen aften.

Men nu skal jeg lige skrive om noget, Niels kom med i dag. Han huskede, hvordan Vilmy viste os, hvordan „Fernkitzeln“ fungerer. Vi sad på sofaen i dag og Niels „fernkitzelte“ mig - vi knækkede af grin!!! Nå, det skal jeg nok lige oplyse for de andre her i tråden: da Vilmy og datteren var på besøg hos os viste vilmy os, at datteren reagerede på „fernkitzeln“. Vilmy skulle bare hæve hånden i luften, bevæge fingre og sige „killi -kille“ - og hendes datter opførte sig, som om man virkelig kildrende hende. Det gjorde stort indtryk på Niels - og han prøver siden at fjernkildre mig. Og jeg griner også hver gang - men ikke fordi jeg føler mig kildret, det er bare fordi jeg husker Vilmys datter, som reagerer så voldsomt på det uden at blive rørt! „Fernkitzeln“ er siden dengang en slags hobby her!

Når, men nu skal jeg holde mit ord og følge skatten - vi ses i morgen.
Ha´ det godt, I kære
Nullermand