Hej allesammen igen,
Laila, det har du ret i - tænk, at vi er på side 315 i den her tråd, og der faldt ikke et ondt ord. De fleste af os prøver at skrive et andet sted i forummet en gang imellem - men vender snart tilbage til den holdning, at det ikke betaler sig...Det er en skam, forummet er meget nyttigt ikke kun mht. sprogelige ting, men der findes så mange mennesker der bare synes det er sjovt, at provokere hvor de kan. Tilsyneladene findes der mest af dem i Tyskland - og de ikke snakker dansk. Anderledes kan jeg ikke forklare, hvorfor vi har det så godt her i hjørnet. Men pøj -pøj, jeg håber sådan bliver det. Jeg må indrømme, at der findes ikke så mange af dem overhovedet her i øjeblikket, det er blevet mere roligt „derude“, så en eller anden af os vil nok „titte frem“ igen.

(Det er ment sådan at moderatorerne åbenbart gør deres job rigtigt - tak for det!)
Gabi, det blev ikke noget med Ludo i den sidste nat. Vi spillede hellere Sim City på computeren, dermed går tiden meget hurtigt! Niels var borgermester og jeg var vice. Vores lille virtuelle by kom hurtig til at vokse! Men da vi nærmede os morgenen og fuglene begyndte at synge ude for vinduet blev det svært, at holde Niels vågen. Jeg tillod at han måtte lægge sig på sengen for fem minutter ind i mellem, men vogtede nøjagtigt over, at han ikke sovede. Han var „fix und fertig“ og frøs voldsomt, så sendte jeg ham i badeværelset for at have et langt, varmt brusebad, mens jeg lavede en dejlig morgenmad. Det var en meget hård nat, kan du tro - men jeg holdt mig selv vågen med den tanke om, hvor dejligt det ville være at sove derefter. Som sagt var det heller ikke så dejligt - telefonerne ringede hele formiddagen, mens jeg prøvede at ignorere dem. Klokken tolv kunne jeg ikke længere holde det ud og stod op efter fire timers urolig søvn.
Nu har jeg holdt ud længe nok i aften! Jeg er bare så træt, men det nytter jo ingen ting at går i seng om eftermiddagen, jeg skal jo finde min rytmus igen. Det har jeg nu gjort, synes jeg - jeg skal nok sove dybt og i morgen er alt som sædvanlig, uanset min forkølelse, men det er jo klart: hvorvor står jeg på altanen i strømpesokker og ryger midt om natten....det kan jo kun går galt!
Sov godt, I kære,
Nullermand