Hej I kære,
har I haft en afslappende og solrige weekend? Håber I har det godt og I er alle på højkant igen.
I var meget flittige i det sidste 10 dage, så have jeg ikke nået det hele, men ved at flere af jer er helt galt med rabarberen lige som mig.
Laila,
nu har du allerede fået opkriften fra Nullermand og den link til den danske kogebog. Har du alligevel behøv til min opkrift?
Nicola,
jeg har udkrevet opkriften „Rabarberkage med flødekum“ og vil lave den sidste weekend, tusind tak for den link, opkriften lyder godt.
Nullermand,
du har fuldstændig ret, det er helt anderledes, nå man se sin have hele året rund. Det var mig ikke klar bevist.
Siden jeg er så mange gange i Hamborg, glæder jeg mig altid til at komme hjem. Jeg glæder mig ikke kun til min egen seng, nej – også til haven. Efter nogle dage i den storby glæder jeg mig til at vande og pleje mine blomster eller til at fjerne ukrudtet. Hvem skulle have troet det?
Tilbage fra Hamborg glæder jeg mig denne gang allerede til min næste tur, dvs. jeg glæder mig til vores møde fredagaften, den 20. juni.
Det passer fint med min aftale i juni-måned.
Vilmy,
hvad er med dig. Har du allerede tænkt dig om en tur til Hbg. Det ville være så dejligt, når det passer hos dig.
Gabi,
det er en skam, at du har den aftale den 20.
Jeg kørte igen forbi hos dig. Tro mig, en skønne dag banker det på døren og jeg står foran den og be' om en kop kaffe
Er der andere her i vores hjørne som kan kombinere rejsen til Hamborg og mødet med noget andet.
Nullermand igen,
hvad har du i sinne angående et mødested? Jeg tror, det skulle være ikke så langt væk fra hovedbanegåden.
For resten skal jeg sige, at vi har fået en masse regn. Heldigvis kun regn, igen haglbyger og eller uvejr.
Jeg smutter for i dag og ønsker jer en dejlig aften
Ha’ det godt, vi snakkes ved i morgen!
Hilsen, Heide