Gabi, tak for dine bedringsønsker til Niels, men da jeg nu har talt med ham via skype kan jeg oplyse, at det netop er som jeg skrev her: han holder sygdommen i skak med nogle piller, så han kan følge sin arbejdsplan. Senest næste weekend vil han nok være alvorligt syg - Dr. Nullermand har derfor allerede forordnet en weekend på sofaen foran ovnen i Lohals og søster Nullermandine vil pleje ham så godt hun kan - inklusive særlig god mad og varmedunke på maven og ved fødderne....det skal nok gå...

Ellers havde jeg en dum dag. Jeg tror jeg skrev før her, at en af mine lejere er død, kun 56 år gammel. Han har ingen arvinger og i dag fik jeg at vide, at der ikke er penge nok til at tømme lejligheden - så det bliver nu min opgave! Jeg gider det ikke, men i morgen skal jeg altså inspicere dødsboet. Skrækkeligt, at jeg skal rode i hans private ting - men jeg vil hellere gøre det selv end at overlade det til et firma. De skal hente møblerne osv., men jeg vil ikke have at de ser hans private ting. Jeg kendte ham jo i det mindste....skidt situation for mig! Men først vil jeg ringe til min sagsfører for at høre, om det virkeligt er rigtigt, at JEG skal gøre det. Jeg tænkte ellers, at socialforvaltningen skulle tage sig af sådan noget?! Godt at jeg er gift og har en familie - jeg ville ikke have at fremmede mennesker roder i mine ting efter min død!!
Nå - nok med disse triste tanker. Det skal bare overstås i morgen.
Gabi igen: jeg har ingen PB?! Har du glemt at sende den eller er det en teknisk fejl?
Kærlige hilser fra Hamborg,
stadig med et lidt blandet men dejligt efterårsvejr,
Nullermand