en dag med gråvejr igen. Det gør ganske vist intet, når man sidder flere timer lang ved skrivebordet.

I morgen er helligdag (Allerheiligen) i Baden-Württemberg. Derfor var jeg lige hurtig ude til købmanden og bageren, jeg havde nemlig glemt at alle forretninger er lukket i morgen. Køleskabet er propfyldt til hele næste uge, så kan manden tage sig for maden når han kommer hjem om aftenen.
Nicola,
godt at du har mindet mig. Jeg skal snart skifte til vinterdæk, senest næstfølgende uge når jeg er tilbage fra Hamborg. Fint at du føler dig godt tilpas med den nye opgave i jobbet.
Alex,
netop nu har jeg læst dit sidste indlæg. Så lykønsker jeg med forsinkelse til fødselsdagen.
Håber du har haft en rigtig godt dag.
LP’s har vi også på loftet, en hele kasse med forskelligartet musik. Men jeg gider ikke at tage mig af det og overføre den til pc’en og brænde CDer. Desuden mangler jo pladespilleren.
Nullermand,
godt tur til Lohals.
Måske du er heldig med vejret og kan klare dit havearbejde. Sikkert en god afveksling til din skidt sidste uge.

Vilmy,
jeg er heldig at vi har ikke haft nattefrost indtil i dag.
Vi har nemlig høstet en masse æbler og har intet rigtig god plads til opbevaringen, kælderen er alt for varmt. Så har vi nogle æblerkasser sættet på tagterrassen, let åben for måren.

Den tyske vejrtjenste har lovet mere end 15 graders varme. Så tage vi lejligheden og gøre haven vinterklar.
Nu skal jeg smutte og ønske jer en rigtig god weekend ligegyldigt hvor I er.
Kærlig hilsen
Heide