Hej allesammen,
tak for opskrifterne igen. Vilmy, din kollega har ret: svigerinderne skal også lave noget og når det hele sker hos igen kan vi jo i det mindste more os med lidt fælles madlavning.
Jeg fik tilfældigvis en tredje opskrift til juleand i dag: Niels kom hjem med en kogebog han fik foræret af en kollega (kollegaen stod delvis for fotografering af bogens billeder). Vilmy, Du kender måske bogen - „Killes krydderier“ af Kille Enna. Meget spændende og ganske anderledes end andre bøger af den slags.
Ellers opdaterede jeg Firefox i aften, fordi jeg flere gange blev henvist af programmet, at jeg skulle gøre det. Skid idé!! Den nye version kører åbenbart ikke på min „gammel“ computer - den er næsten 6 år gammel. Men da den nye version automatisk erstatter den ældre, ja... så sad jeg her pludselig uden browser. Godt jeg fandt en gammel Safari, så er jeg nu altså ved at hente en ældre version af Firefox fra nettet. Men alligevel meget ærgerligt, favoritterne og det hele er nu også væk...grrrr.
Vi tager først i morgen til Danmark, skal lige have en omgang hos frisøren før. Og den sidste gave jeg mangler skal hentes hos boghandleren, den skulle nemlig bestilles og kommer først i morgen tidligt.
Niels og jeg giver traditionelt ingen gaver til hinanden (vi forærer os selv et stykke sommerhus hvert år). Men jeg fik at vide i aften, at katten åbenbart har sendt en sms til Niels, hemmelig med min mobiltelefon. Han skal købe en bestemt bog til mig, står der i sms´en, den vil katten gerne forære mig til jul.
Sådan - mens jeg skrev det her blev Safari færdig med at hente Firefox. Nu skal vi se, om dén version virker............
.........jaaa, det gør den!!! Og ved I hvad: favoritterne er der allesammen gemt alligevel. Mærkeligt, måske var der en cache som ikke blev slettet. Hurra!
Og nu er det nok for i dag, jeg pakker nu mine ting og sager, også den nye kogebog, og i morgen melder jeg mig så fra Langeland. Nej hvor jeg glæder mig at komme af sted...3 (læs igen: TRE!!!) ugers ferie.
Vi ses i morgen,
Nullermand