Hej alles sammen,
min uge forløb lidt anderledes end forventet: Niller er hjemme siden to dage. Han havde problemer med bilen, først svigtede oliepumpen - og så sagde de i værkstedet, at dét medførte en kapital motorskade - bilen er faktisk død - øv!
Det er ikke så slemt for os som det lyder - det er jo en firmabil, så firmaet skulle nu finde en løsning. Problemet var bare, at løsningen kunne føre til, at vi måske stod uden bil når vores ferie begynder om halvanden uger. Okay, vi har min lille 12 år gammel bil tilbage, men vi har meget der skal med, nogle små møbler og katten og vores sædvanlige bagage. Men nu har firmaet endeligt besluttet sig, at bilen ikke skal repareres. Så var vi ude i dag for at finde en ny bil og har købt én på firmaets omkostninger - sjovt måde at handle...

Vi får nu en ny bil, én vi skal nok blive meget glad for - en stationcar, meget praktisk for os havemennesker, og derudovre med krog. Bilen er færdig til at hente den næste fredag - dagen før vores ferie begynder!
Ellers blev jeg færdig med min tandbehandling i dag - min tandlæge var som sædvanlig helt begejstret af sit eget arbejde: „sådan en fin keramisk fyldning, den ser ud som, om det var din egen tand!“. Jeg synes det er sjovt, hvordan hun roser sig selv hver gang - og så roser jeg hende også, det kan hun godt lide!

Men jeg er trods alt glad for at det er overstået for dengang. Hun forventer mig tilbage for et kontrolbesøg om et halvt år, sagde hun....dream on, tænkte jeg i mit stille sind - du ser mig ikke før en tand piner mig!
Ralf - meget hjertelig velkommen tilbage!!! Det var længe siden vi har hørt noget fra din side og jeg håber, at jeg får min mandlige understøttelse tilbage her i „tøseflokken“ nu!! Hmm, at en Low Whistle er i princippet en større Tin Whistle, det forstår jeg...slet ikke

. Helt ærligt: hvad for helvede snakker du om? Kan du forklare det lidt nærmere eller bliver jeg nød til at jeg google emnet?
Så meget for i aften,
manden, katten og sengen kalder! Jeg er lidt forsynket, fordi jeg så x-faktor´s finale på internettet. Jeg ved godt at det ikke er noget interlektuel underholdning - men jeg kigger det alligevel og trøster mig med, at jeg nu har jo gjort noget for min „Hörverständnis“

. (Jeg er i øvrigt helt enig med at Linda vandt!!)
Sov nu godt, I kære,
Nullermand