Hej I kære,
hvad skulle jeg skrive om vejret hernede i Heidelberg?
Jeg var jo igen i Hamborg næsten hele sidste uge, men min mand talte om regn og tordenbyer da han ringede til mig.
Angående vejret i Hamborg jeg er ikke einige med dig, Nullermand. Jeg synes nemlig at der var fint vejr deroppe, selfølgelig med meget vind. Men glem ikke, at du bo nordpå!
I hvert tilfælde var vi (min datter var også med) helt tilfreds med vejret. Desværre skulle jeg arbejde på kontoret fra om morgenen til om aftenen, men derefter spiste vi ude alle dage, en gang ikke langt væk fra dig og en aften på Colonaden og den anden ude ved Alsteren. Men ærlig talt var det lidt kold da vi sad ved Alsterbreden. Ved sådan en lejlighed plejer min datter altid at sige: Wir härten uns ab für Dänemark!
Ellers skete ikke ret meget hos mig. Lige som Nullermand har jeg også lovet at tilbringe ikke så meget tid i internettet, vil hellere spille tennis, svømme eller nyde haven og terrassen.
Nu have jeg næsten glemt at fortælle jer, at min datter har afsluttet sin studium. Det gik rigtig godt, så hun tog sin statseksamen med karakter to. Far og mor er meget stolt over hende (det lyder lidt mærkeligt

).
Ikke mere fra mig for I dag, men jeg kigger ind hos jer snart igen.
Så bliver det kun at ønske jer en rigtig god weekend,
kærlig hilsen
Heide
PS:
Desværre har jeg også ikke hørt noget fra marsvin eller Nicola og alle andere der dukker op her af og til.