Hej I kære,
projektet jeg skrev om er næsten afsluttet og straks tænker jeg på Jer alle og kigger, om der skete meget herinde jeg måske gik glip af. Nu håber jeg på at Ralf har det bedre, at Heides forældre er rask igen, at Marsvin havde en rigtig god tid i Potsdam og at Grit nød den 07.09. - hvad ellers det var for en særlig dag

. Vilmy: informationen vi talte om kom ikke, måske er jeg for dumt til at bruge facebook. Men det er nu også ligemeget, projektet kan ikke længere ændres. I hvert tilfælde tusind tak til dig, fordi du prøvede, og for alle de brugbare informationer der fandt vej hertil!
Projektet skal indsendes næste mandag og derefter skal skrivebordet ryddes op. Der var meget af det daglige arbejde, der blev liggende her. Jeg har planlagt at komme over det „tårn“ af ubearbejdede post i løbet af næste uge, så jeg kan nå at komme til Lohals igen weekenden derefter. Jeg har i øjeblikket fornemmelsen af, at det er 1000 år siden jeg var der sidst

. Niels er køret forbi dér nogle gange for at slå græsset og for at vande stauderne. Efter hans beretning ser bedene forfærdelig ud - dels pga. rådyr, dels pga. tørke.
Brombær, blommer og de første æbler fandt vi andre Lohalsere til at høste for sig selv - så gik høsten i hvert tilfælde ikke tabt og nogen havde glæde af dem. Og Gabriele kan forvente snart at høre noget fra mig angående stokroserne!
Og nu skal I høre (læse) om noget helt fantastisk: da vi købte huset for mange år siden fik vi at vide, hvad dén mand hed, der ejede og ombyggede huset i mere end 30 år. Vi fandt ud af hans mail-adresse og skrev til ham for at forhøre os om, om han måske havde gamle billeder og tegninger af huset. Men vi fik aldrig svar. NU - efter 7 år - skrev han tilbage

! Han er ved at rydde op i sine ting fordi han skal flytte. Så fandt han noget der kunne være af interesse for os, og han havde også gemt vores mail. Han vil nu gerne besøge os i Lohals og afhænde det materiale, han har. Dét synes jeg er utroligt pænt af ham! Jeg er meget spændt på ham og de informationer, han har.
Nok for i aften! Men som sagt, projektet er næsten afsluttet, det skal først indsendes og så præsenteres nogle dage derefter, rent mentalt er jeg nu altså meget lettet igen og dermed også tilbage her!
Kærlig hilsen til Jer alle,
Nullermand