Hvor skønt at læse, Nullermand er tilbage og vil være med i sproghjørnet igen!
Og du ligger ikke ved siden af, at vi kender hinanden fra "de gode gamle tider" her i hjørnet! Hvis jeg nu fortæller dig, at jeg ikke bare skylder dig og din mand en lammesteg men også kager fra bageren i Lohals, så ved du hvem jeg er.
Erika og jeg har været så glad for den uge på Langeland, men desværre har ingen af os været der igen. Navneskiftet har forskellige grunde, men jeg håber, at du finder dig i Lyset. Hvis det skal har en mere kvindelig form, bare kald mig "Lys-chen"

Din vurdering af de fleste emner eller threads i forummet kan ikke siges bedre! Og hvis der en gang imellem dukker nogle op, der prøver at skrive om dansk/tyske emner, bliver de bare mobbet og kørt ned af de der idioter, som tror at være morsomt.
Det bliver spændende, om Heide og Gabi snart også kigger ind.
Gabi: var det ikke os to, der prøvede at oversætte "Septembers himmel er så blå". Den første vers lykkedes, men vi forliste, da vi skulle finde nogle poetiske ord am koen og saften omkring dens mule!
Nu må jeg hellere slutte og gå i seng. I morgen pakker jeg min kuffert og på lørdag tager jeg til en uges ferie ved Vestkysten. Hund og kat rejser med, det bliver nærmest en hel flytning.
Jeg kigger ind her i morgen.
KH
Lyset