Hej alle sammen,
@Katti: Ja, ramsløg, det er ganske korrekt. Er interessered i hvordan du har fundet ud af det. Det har kostet mig 3 år og omvejen via gartnerlatin og flere samtaler med gartnere (!Ja, flertal!) for at finde frem til min elskede Bärlauch. Så, stor tillykke. Du får et 13-tal af mig, hi hi
Rettelse: ...gaver. Jeg håber
at du havde god vejr på din udflugt. Her er igen koldt og vådt. Hvad
havde du set
igennem kiggerten? ... nu
bliver her også solskinsvejr

Katti, du er ikke tungnem. Flot klaret, synes jeg.
@Nette: skønt at du vil være med her. Hjertelig velkommen til dig. Det er dejligt at vi er ved at blive flere. Du ønskes god skrivelyst.
@Gabi: Nå, du tæller ved baglæns nu: for 2 dage siden havde du ferie, eller hvad? Som trøst, skal det siges, der ligger altid en næste ferieperiode foran en, ikke sandt? Det er dog imponerende at du har en kursusveninde du mødes med for at snakke dansk, tillykke med det. Flittig som en flok myrrer har i allerede
revet tapeterne ned? Boah!!! Så sidder du vel med hovedet nede i tapetbøgerne, hi hi
Ja, ulykken i Ålborg er en forfærdelig ting. Ingen ved endnu hvorfor ulykken skete. Mine tanker går til de efterladte af arbejdsmanden, selvom det er jo ganske fremmede mennesker for mig. Det må være grusomt at miste på denne måde. Altså ikke at få en chance at sige farvel.
Nu vil jeg slutte for i dag
Hilsener fra
muldvarpen