Vilmy - torsdag aften - jeg er også parat, ikke med champagne men med hvidvin - er det også i orden?
Heide og Gabi - jeg skal nok blive jeres Nullermand. Angående radioen: det var jo nu ikke mere end et par dage siden jeg begyndte med det. Men indtil nu gør jeg det hver dag - mindst en halv time. I dag kom jeg lidt for sent for „Apropos“ og gik glip af de første minutter. Men derfor lyttede jeg til nyhederne bagefter. Men det er altså vanskeligt - jeg skal lukke mine øjne og lytte helt koncentreret.
I Lohals kan jeg så lytte til Radio Langeland, de snakker også meget og når der kommer musik indimellem er det for det meste danske sange ( sowas wie deutsche Schlager, nur dänisch). Ikke den slags musik jeg kan lide, men meningen er jo ikke at jeg skal danse foran radioen - det ville også være lidt farligt, fordi jeg skal jo lukke mine øjne og koncentrerer mig på samme tid.

Ja - i morgen tager jeg af sted igen. Så skal I klare Jer uden mig indtil mandag aften - og jeg håber jeg har rigtigt meget at læse når jeg er tilbage. Men I skal nu ikke føle Jer presset.

Jeg kigger ind senere,
men indtil da holder jeg øje med forummet for at se, om Vilmy dukker op.
Vi ses
Nullermand