nu er datteren lagt i seng & sover. Regnen er kommet, helt passende til sengetid. Før havde vi i dag solskinsvejr, så vi kunne ligge i hængekøjen og hygge os.
Men jeg fik også lavet noget: mosset er revet, plænen er klippet og klar til eftersåning io morgen tildig (inden jeg skal på arbejde). HVad med Jeres haver?
Nullermand, tak for rosentippet. Sig mig, hvordan får du rosen igennem vinteren (den må da stå i en krukke)? Jeg har altid problemer med patioorserne om vinteren.... Rosen lyder son en god ide ved siden af træskuret...sådan et skur pynter jo ikke ligefrem. Lige et tip igen til din landbohave på Lolland: jeg så i dag nogle flotte itho pæoner i gul. Ville de ikke passe til det røde hus? Her er billederne: [url]http://www.kalle-k.dk/Paeonia_side_5.htm[/url]. Og det bedste; gartneren. som jeg talte med, sagde at de blomstrer op til en måned. Det må da være guf i sådan en have, som danner ramme til både Jeres og andres ferie.
Nicola, jeg kan godt forstå dig, Ruhrdistriktet er har nogle flotte hjørner, men når jeg tænker på Ruhrdistriktet, kommer også Essen midtby eller Wuppertal banegård frem i hukommelsen

Så, nu må jeg endelig pakke mine postforsendelser.
Vi skrives ved,
vilmy (som i dag godt kunne have tænkt sig at være i Venne