Hej igen,
nå katti, nu kommer jeg for sent, cideren er vist tømt. Sig mig, var det så igen et begynderkursus (fordi Grit var jo også med, forstår jeg) eller har I kurser hvor der er forskellige trin i samme gruppe?
Vilmy, så er vi jo enige om Ørnen (og danske film i det hele taget).
Heide, mit glastag bliver nok dyrt - for forsikringen. Men hvis det var hærværk betyder det, at mit bidrag til forsikringen også bliver højere. I værkstedet sagde de, at det lige så godt kunne være en stormskade - men jeg ved jo, at der var ingen træ i nærheden af parkeringspladsen. Det ankommer nu på, om Teilkasko eller Vollkasko betaler for skaden, hvis det er Teilkasko, bliver alt som det var.
Min stuetiger kommer ikke med halve mus, men er ellers også meget opfindsom. Fx. skal blomsterbuketter i vasen i hvert fald omarrangeres hver nat, og selvfølgelig skal enkelte grønne dele af buketten fjernes (spises). Skrivebordet skal ryddes op, papirkurven skal tømmes, tørrestativet skal væltes, osv. - ja, sådan en kat har mange opgaver, men det meste sker om natten mens jeg sover, så får jeg ingen chance til at gribe ind med pædagogiske foranstaltninger - og de ville ikke virke alligevel! Som jeg læste i en avis for et par dage siden: Ein Hund hat ein Herrchen, eine Katze hat Personal.
Nu slutter jeg for i dag,
vi ses i morgen,
Nullermand