Hej I kære.
vi var ude i går og kom sent hjem, der var jo CSD i Hamborg i den sidste uge. Selve parade var i lørdags, så den mistede vi, og derfor valgte vi at går hen til gadefesten ved Jungfernstieg i går, for at spise noget og for at drikke nogle øller sammen med gamle venner, som man hvert år møder til den anledning.
Før lavede jeg en blommekage, den spiste vi mens vi kiggede Formel 1, men nu har jeg så mange blommer tilovers, at jeg også vil lave marmelade i aften. Blommerne havde jeg plukket i Lohals fra et af vores døende træer, så det bliver nok den sidste gang, vi kan nyde dem. Det er en skam, fordi blommerne er meget lækre og meget bedre som de, vi kan høste fra en anden, mere sundt, træ.
Berndt: tak for dine forklaringer angående baiser og marengs - jeg havde ikke hørt ordet marengs før Heide skrev det her, men det er sjovt, at ordet egentligt er en misforståelse.
Vilmy - det lyder lidt som Murphy´s Gesetz: alles was schiefgehen kann, geht schief. Bilen, familien - men så kunne I altså slappe af efter det hele. Hvor længe holder du ferie, skal du også arbejde igen i den her uge?
Heide: migræne er sådan noget specielt, man ikke rigtig kan forklare. Der findes så mange mulige årsager, og behandlingen er, synes jeg, somme tider som at spille lotto. Jeg håber virkeligt, at speciallægerne finder ud af problemet, så I alligevel kan komme af sted. Jeg krydser stadigvæk fingre for Jer.
Nicola, din stakkels, nu er du alene igen, men som jeg kan forstår det, kommer dine piger nu i puberteten - så skal du nok i det mindste ikke kede dig uden Steen.
Ralf, det med Matador haster jo ikke, tag det bare rolig. Nu skal man nyde de skønne aftener.
Sådan, I kære, blommerne venter,
vi ses senere,
Nullermand