Hurtig og billig internetforbindelse i Berlin
Hurtig og billig internetforbindelse i Berlin
Hej
Jeg er lige flyttet til Berlin for at studere. Jeg har brug for en internetforbindelse i min lejlighed. Jeg bruger nettet temmeligt meget, så jeg er interesseret i noget der er relativt hurtigt. Dog har jeg et studentikost budget, så det må også meget gerne være billigt.
Er der nogen der kender nogle gode selskaber?
Jeg er lige flyttet til Berlin for at studere. Jeg har brug for en internetforbindelse i min lejlighed. Jeg bruger nettet temmeligt meget, så jeg er interesseret i noget der er relativt hurtigt. Dog har jeg et studentikost budget, så det må også meget gerne være billigt.
Er der nogen der kender nogle gode selskaber?
Re: Hurtig og billig internetforbindelse i Berlin
Jeg ved ikke, om de er de billigste, men [url=http://www.alice-dsl.de/]Alice[/url] tilbyder internet (DSL) uden lange binding. Du skal nemlig passe på, fordi nogle selskaber kraver 24 måneder binding - og det betaler sig derfor selvfølgelig ikke, hvis du kun er en eller to semester i Berlin. [/url]exelban hat geschrieben:Jeg er lige flyttet til Berlin for at studere. Jeg har brug for en internetforbindelse i min lejlighed. [...] Er der nogen der kender nogle gode selskaber?
-
- Ehrenmitglied
Som der ganske rigtigt er blevet skrevet binder man sig ved nogle selskaber i 24 måneder! Bl.a. ved Arcor.
Vælg hellere Alice der har du 4 ugers opsigelse. Og du kan fx. vælge DSL uden fastnettelefon, hvis du alligevel ringer det meste af tiden over mobiltelefon...
Maybritt
Vælg hellere Alice der har du 4 ugers opsigelse. Og du kan fx. vælge DSL uden fastnettelefon, hvis du alligevel ringer det meste af tiden over mobiltelefon...
Maybritt
"Think twice before posting.
If you don't want your future boss to read it,
don't post it."
don't post it."
Congstar er nyt selskab - de skulle efter sigende være fleksible, altså uden binding og forholdsvis billige.
www.congstar.de
Det er dog et T-com datterselskab T-com kan jeg ikke ligefrem anbefale hvis det skal være nemt og hurtigt at få en opkobling....det er almen kendt at deres kundeservice og ventetider er "unter alle Sau"
www.congstar.de
Det er dog et T-com datterselskab T-com kan jeg ikke ligefrem anbefale hvis det skal være nemt og hurtigt at få en opkobling....det er almen kendt at deres kundeservice og ventetider er "unter alle Sau"
Jeg ville ikke bekymre mig om der er 24 måneders binding eller ej, fordi:
1) jeg tror ikke det er lovligt indenfor EU at binde folk til sådanne kontrakter, hvis de fraflytter landet.
2) hvis det alligevel skulle være tilfældet så har de ikke en jordisk chance for at kradse pengene ind, hvis du bare husker at lukke din tyske bankkonto, når du forlader landet...
Jeg har selv internet gennem telekom, og det har jeg ikke haft nogen problemer med, men det skal dog siges, at de er cirka ligeså elskede hernede som TDC er det i DK
Held og lykke med det!
1) jeg tror ikke det er lovligt indenfor EU at binde folk til sådanne kontrakter, hvis de fraflytter landet.
2) hvis det alligevel skulle være tilfældet så har de ikke en jordisk chance for at kradse pengene ind, hvis du bare husker at lukke din tyske bankkonto, når du forlader landet...
Jeg har selv internet gennem telekom, og det har jeg ikke haft nogen problemer med, men det skal dog siges, at de er cirka ligeså elskede hernede som TDC er det i DK

Held og lykke med det!
"Und aus dem Chaos sprach eine Stimme zu mir: Lächle und sei froh, es könnte schlimmer kommen! Und ich lächelte und war froh - und es kam schlimmer."
-
- Ehrenmitglied
Det tror jeg heller ikke.jeg tror ikke det er lovligt indenfor EU at binde folk til sådanne kontrakter, hvis de fraflytter landet.
Så er det vel værd at sammenligne priser og hurtighed.
Forøvrigt har jeg også dårlige erfaringer med telekom.
Maybritt
"Think twice before posting.
don't post it."
don't post it."
Tchibo?
Hej
Er der nogen som ved om tchibo også sælger internet forbindelse?
Kender en som har tchibo mobil abo (prepaid) og han ringer biliger end jeg gør med O2?
Tænkte skaffe et billig internet.
Er der nogen som ved om tchibo også sælger internet forbindelse?
Kender en som har tchibo mobil abo (prepaid) og han ringer biliger end jeg gør med O2?
Tænkte skaffe et billig internet.
Berlin - kopenhagen.
-
- Ehrenmitglied