Hej allesammen,
jeg havde også glemt Halloween, men det gjorde ikke noget. Som i sidste år kom børnene ikke herop i femte sal.
Ralf, sådan set havde jeg også en Halloweensmad i denne uge, bare nogle dage for tidligt. Min mor kom med en halv gråskar og da hun altid tænker praktisk leverede hun en opskrift med. Jeg lavede altså en græskar-suppe med laks og skulle spise to dage intet andet, fordi det var alt for meget. Men det smagte alligevel godt.
Ulli, jeg håber også at du finder noget arbejde. Jeg er jo selvstændig i den samme branche, derfor ved jeg godt hvor svær det somme tider er. Enten har man for meget arbejde eller slet ikke noget - eller, det er det værste, man har arbejdet som vanvittig og kunden betaler ikke. Jeg håber virkelig du finder noget, helst noget regelmæssigt, et indtægt man kan stole på hver måned.
Jeg har kigget nogle afsnit af „Huset på Christianshavn“ i de sidste dage og jeg må sige, jeg har det lige som Heide og Gabi - uden undertekster forstår jeg ikke ret meget. Men måske er Huset p.C. netop det rigtige for os: et afsnit varer kun ca. 25 minutter og alt hvad der sker i et afsnit er afsluttet derefter, så når man ikke har forstået nøjagtig hvad de sagde gør det ikke noget - i det næste afsnit sker der alligevel noget helt andet. Jeg fik 16 afsnit på 4 DVD´er fra Nicola. Hvis I gerne vil have dem i kopi sig bare til!
Jeg har for resten installeret et nyt version af Firefox - nu med retskrivningskontrol på dansk. Tre fejl i den her tekst, siger programmet: "Halloween", "ca." og "Firefox" - mon ikke der findes mange flere...
Ha´ det godt, I kære,
Nullermand