Godmorgen allesammen,
her er jeg! Ikke rask, men i hvert fald bedre

.
Det gør mig stadigvæk ondt i ryggen, men jeg kan meget bedre sidde og løbe nu, ikke ligge. Men da doktoren sagde at det kunne godt være fire uger før smerten er væk, er jeg jo tilfreds.
Jeg også prøvede statistikken. Der er 161 kvinder med mit fornavn, men også 48 mænd

.
Sjovt eller hvad?
Jeg kan huske at jeg havde en penneven da jeg var ung - han var fra Italien og hans fornavn var det samme end mit...
Men mit efternavn-kombination findes helt ikke i hele Danmark.
Steens findes 15600 gange, men han har jo også et mellemnavn som er sjælden.
Nullermand, jeg har tre mere dvd´er fra Huset på Christianshavn med fire afsnit (tak i øvrigt for rettelserne

)pr. dvd derhjemme, skal jeg sende de til dig??
Og angående kønsendelser skulle du prøve [url=http://www.retskrivningsordbogen.dk/ro/ro.htm]retskrivningsordbogen på nettet[/url]. Det hjælper mig meget.
Vilmy, tak for et nyt ord, rejsegilde kandte jeg ikke. Så får I en ny børnehave??
Gabi, nu er Halloween overstået. Jeg hørte ikke noget og ingen barn kom og ringede eller vækkede os. Min lille datter var til en Halloween-party hos en veninde og blev der natten over. Jeg fik hun tilbage med høj fever i går, men det kom ikke fra Halloween og spøgelse-spil. Det er et virus som går rundt

.
Og Heide, jeg har også stadigvæk brug for underteksten når jeg ser filme på dansk.
Men da jeg nylig så så mange afsnit af Matador, startede jeg med at tænke på dansk, automatisk og uden at tænke efter.
Jeg synes det er godt

.
I går bagte jeg årets første (i det mindste her

) jule-småkager.
Hmmmm, der er ikke så mange tilovers i dag

.
Og nu har jeg brug for en stooor kop kaffe.
Børnene sover stadigvæk, de har skolefri i dag.
Kærlige hilsener
Nicola
Hold bare fast i mig - når de fortæller dig - at der er tusinde mil - imellem dig og mig...