Hej allesammen,
kender I situationen at naboerne ikke tage sig af deres grund ?– I dette tilfælde drejer sig det om en stor ubebygget grund, tilstødende ved vores have.
Desværre har vi en nabo, den slå ikke græsplanen, ukrudt står en meter høj og løv blive ikke taget sammen. Der er syv storre egetræer på grunden, vilde kirsebær, nogle æble- og valnøddetræer og desuden en gammel hytte, for slet ikke at tale om en masse visse, hindbær- og brombærhækker og mange vilde busker, jeg ikke kan nævne.
I dag har vi meget vind og nu er vores carport, terrasse og selvfølgelig næsten hele haven fuld med kæmpestore masser af løv fra nabos grunden. Vores egne træer var næsten tom sidste weekend og så har vi allerede taget alt løv sammen og har bragt nogle storre poser bort til kompost pladsen.
Jeg er virklig sur, nu skulle vi starte igen med efterårets arbejde i haven og det værste er, at man skulle betale på kompostpladsen hver gang, sådan næste gang for nabos blader.
Så, nu har jeg fået luft og desværre skulle I, stakkels venner her i sprøghjørnet, læse om min hverdags sludder. Men hvordan ellers skulle jeg skrive det?
Håber I har det godt og I skulle ikke blive sur over nogen eller noget.
Det er nok toj jeg skal strygge færdig, altså straks tilbage til strygebræten.
Vi tales ved.
Hilsen, Heide