Hej Nullermand,
det var en sjov overraskelse! Da jeg kom hjem fra Hamborg fandt jeg et brev fra Hamborg

på skrivebordet. Tusind tak, så tager jeg en smartie hver dag

og tiden flyver hurtig af sted til julen.
Der var massevis arbjede til mig og desværre havde jeg ingen tid til vores pizza-aften

, håber det passer næste gang.
Alle,
i går har jeg pyntet huset op til jul. Nu ser det helt hyggelig ud og jeg glæder mig til en hyggetime i eftermiddags. Vejret er meget ubehagelig i dag.
Jeg har lige talt i telefonen med Nicola, den stakkels! Hun står i støvregn

foran SAP-Arena i Mannheim og venter på at dørene åbnes kl. 18.
Min datter vil rejse til København næste uge for at se på et værelse. Forhåbentlig sker ikke de samme som sidste gang, at værelse allerede blev udlejet før hendes ankomst.
Gabi,
det vil jo være fantastisk, når vi kunne møde en gang i Hamborg. Måske passer det også med min arbejdsaftale.
Det er virklig dårligt, at Dirk skal blive opereret en gang til. At skille sig fra båden er helt bestemt svært, men I kan dog sikkert købe en ny, når Dirk har det bedre.
Vilmy,
så har tøsen selvfølgelig lært, at ild er meget farlige. Men jeg tror, at du (og tøsen) var meget heldig, pladevat begynde at brænder helt hurtig op og så er det meget farlig.
Uschi,
jeg har lige læst om din juleridning. Ärlig talt, jeg kan ikke forstille mig en julehistorie på hesten Men jeg håber at alt gik godt og opførelsen blev en stor succes. Måske kan du fortælle lidt mere om den.
Så, nu skal jeg arbejde lidt, virklig kun lidt. Derefter vil jeg hygge mig.
Måske kommer jeg tilbage senere.
Heide