Man bliver træt når man kigger ud af vinduet...regn, regn og atter regn...
Kender i ordet "Im-Bett-bleibe-Wetter"?
Alligevel stod vi op i morges

I år vil jer gerne tage kameraen med til campingpladsen hver gang vi kører derhen. Altså også disse gange vi kigger bare om alt er i orden der. Så ville vi ha' til sidst en film "rundt om året". Jeg synes det kunne spænnende at se, hvordan naturen veksler dets ansigt fra en måned til en anden.
Nullermand - ja, der ser virkelig ud, at vi holder ferie nu på vores plads ved Paradies-Søen. Vi overvejede allerede mange gange om vi skulle gør det. Der mangler ingen ting.
En anden grund er, at Dirk overvejer, at lave den anden diskusprolaps-OP dette år, ikke først næste år. Det kommer an på så meget - bliver smerterne mere, kan han få en termin osv. Selvfølgelig er han bange, at blive igen så lange sygmeldt som sidste gang...
Så ville vi bare se, om vi kan bringe båds-salget "unter Dach und Fach" - hvad siger man på dansk for det.
Vi håber at vi kan møde min veninde fra Bogense og hendes ven. Men vi har indtil nu ikke bestemt os, hvornår vi tager deroppe.
Jeg håber meget vi kan efterkomme din ordre

Vilmy - er stormen overstået? Jeg tror den kommer nu til os - lille mænden, som altid sidder i radioen, meddelte at der kommer en storm med stærke vindkaste.
Måske kigger jeg senere forbi en gang.
Gabi