Hej allesammen,
Gabi, „Happy Feet“ kender jeg ikke, hverken bogen eller filmen, jeg har aldrig hørt om det. Du spørger om Dumbo - og nej, jeg tror ærligt talt ikke han klarer det. Han er jo efterhånden en ret stor fyr og forskellige stærke, men delvis beskadigede buksbomgrene er med til at danne hans form. Den gren som udgør hans næse sidder ikke rigtig fast, desværre. En anden gren, som danner venstre øret og en del af hans venstre side ser heller ikke godt ud. Men indtil nu har frosten ikke taget fat i ham - og derfor giver jeg ham en chance. Der har du igen noget for at krydse dine fingre for

- næh, lad være, det varer alt for længe, det er jo først i nogle måneder, hvor man måske kan se noget.
Vilmy, det er mærkeligt med nogle af de danske priser, sådan noget ser man jo oftere. Jeg synes det er rigtigt gement over for de enlige, gamle som hverken spiser så meget at de kunne bruge to kilo gulerødder, eller er i stand til at smide en kilo ud for at spare 0,95 DKK. Min svigermor blev mange gange sur over sådan noget.
Grit, jeg synes det er ikke muligt at sige generelt hvad ost og smør koster - ligesom i Tyskland er priserne fuldstændigt forskellige i de forskellige butikker - og derudovre findes der altid rigtig gode tilbud. Du kan få 1 kilo Danbo-ost for 49,- DKK og lige ved siden af en anden sorte, 500gr. til 69,- DKK. Men det kommer jo også an på hvordan den smager.
Nu vil jeg gerne høre, om en af jer nogensinde har hørt noget af enten Janne Schaffer eller Neil Larsen. Baggrunden er den her: siden jeg selv kører bil havde jeg en båndoptagelse i alle mine biler, en gammel bånd jeg engang fik foræret af en, jeg tog med i bilen, jeg hørte den rigtig gerne og meget ofte. Senere havde man jo biler med CD-afspiller, og bånden blev glemt i en reol her. Nu fand jeg den tilfældigvis og spillede den igen, da jeg for tiden kører med min mors gammel bil, som har en gammel båndafspiller. Bånden lyder forfærdelig pga. den dårlige kvalitet - men musikken er stadig rigtig god. Bare ved jeg ikke, hvilket stykkke på bånden er fra hvilken musikker - begge navne står på begge sider. Desværre kan man heller ikke finde dem hos i-tunes og lignende, men måske antikvarisk et eller andet sted. Bånden er nemlig fra før 1984

Altså - kender en af jer dem?
Kærlig hilsen,
nullermand