Hvad synes I????

Handel, Karriere, Beruf, Branchen, Export, Import, Produkte, Messen, u.s.w
Antworten
Lu
Neues Mitglied

Hvad synes I????

Beitrag von Lu »

Hej

Jeg har brug for jeres mening. Jeg har svær lige nu at finde et job. Derfor tænker jeg over en virksomhed. Men jeg har aldrig gjort det, og er lidt bange.
Min idé er at lave vægmaleri (for børneværelse, usv). Jeg er meget kreativt og det er min eneste talent. Male kan jeg virkeligt, virkeligt godt!
Nogle mennesker tror at jeg har studeret kunst :mrgreen: Jeg har læst at vægmaleri er momsfri, men jeg ved ikke hvad det betyder. Måske kan I forklare mig :oops:

Hvad synes I? Er det en god idé?

Jeg søger personer det har interesse om vægmaleri eller arbejde med dekoration eller vil gerne være "testperson".
Lu
Neues Mitglied

Beitrag von Lu »

Hej igen

Efter stor reaktion :roll: , vil jeg gerne forandre mit spørgsmål.

I USA kan man meget godt tjene penge med vægmaleri, især for børn (børneværelse, instituitioner, venteværelse, usv) men i Tyskland ikke.
En virksonhed i Tyskland med/for børn er en dårlig idé! :(
Danskerne er meget mere børnevenligere end tyskerne, derfor tænker jeg at jeg har en større chance i Danmark eller ej?

Jeg vil glæde mig over et (eller to) svar. :wink:

Tak
Juergen
Mitglied

Beitrag von Juergen »

Jeg kan ikke siger nøgle til vægmaleri i børneværelser, men hvad siger du til gavlmaleri for restauranter, Sommerhuse osv?

Min datter har lavet en gavlmaleri på vores hus og da kommer meget mennesker de spørg "hvem kan lave det"

Min datter bor i tyskland og kommer ikke så hurtig til dk
Gruss

Juergen
Lu
Neues Mitglied

Beitrag von Lu »

Upppppiiii! ET SVAR! :mrgreen:

Mange tak Juergen.

Det er en flot idé. Det kan jeg også meget godt forstille mig. Hvis nogen har interesse om vægmaleri i sommerhuset.....her er jeg! :D

Tak igen!
mickey
Mitglied

hej

Beitrag von mickey »

hej,

kan du ikke spørge i bønehaverne eller skolerne om de har bruge for så en maler?

mvh

bianca
runesfar

Beitrag von runesfar »

Jeg ville også spørge på hospitaler med børneafdelinger. Måske hos praktiserende læger med mange små patienter.
Lu
Neues Mitglied

Beitrag von Lu »

Hej I søde

Mange tak igen for jeres forslag.
Jeg planlægger at skrive en lille reklame (trykt på papir) men jeg mangler en god tekst :roll:
Så vil jeg gerne hænge op i børnehave usv.

Har I et forslag? :oops:

TAK
Antworten