Hej
Jeg regner med at flytte til flensburg senere på året og i den forbindelse køber jeg også bil dernede. Jeg aner dog intet omkring bilforsikring i Tyskland. Hvilke firmaer tilbyder bilforsikring og er der nogle der kan anbefales? Hvad skal man være opmærksom på? Dyrere eller billigere end DK? Osv. osv... Jeg er 1. gangs køber af bil så i DK ville jeg skulle af med en stor pose penge for en forsikring. Håber dog det er lidt billigere i Tyskland da jeg ikke har tænkt mig at nøjes med en lille rusten spand
På forhånd tak.
Jeg anbefaler gamle threads her i forummet. Brug søgefunktionen. Hvis du har flere spørgsmål er du velkommen til at spørge videre eller kontakt mig via pn.
WhatDK hat geschrieben:Hej
Jeg regner med at flytte til flensburg senere på året og i den forbindelse køber jeg også bil dernede. Jeg aner dog intet omkring bilforsikring i Tyskland. Hvilke firmaer tilbyder bilforsikring og er der nogle der kan anbefales? Hvad skal man være opmærksom på? Dyrere eller billigere end DK? Osv. osv... Jeg er 1. gangs køber af bil så i DK ville jeg skulle af med en stor pose penge for en forsikring. Håber dog det er lidt billigere i Tyskland da jeg ikke har tænkt mig at nøjes med en lille rusten spand
På forhånd tak.
Som Christian siger er det et emne der har været oppe og vende en eller to gange før ... men groft sagt afhænger din præmie af følgende parametre:
Din alder (er du fyldt 25?)
Bilens ydelse
Er der andre end dig der bruger den, og er de fyldt 25?
Hvor parkerer du den? Aflåst garage, på gaden ... ?