Hej venner,
selvom jeg har lovet at tage ikke sneen med hjem fra Hamborg, så kom det ubehagelige vejret bagefter mig, grrrrr.
Jeg havde allerede købt påskeliljer i små potte, som står nu med lysende gul farve foran yderdøren og det sneer igen.
Men jeg henter blomsterne hver aften ind i forstuen (Windfang??).
Nullermand,
jeg tror også, at det drejer sig ikke om kattesprog. Jeg er sikker på, at hun kræver mere opmærksomhed dvs., at det er på tiden til ”Schmuseeinheiten”.
Desværre havde jeg ingen tid sidste uge. Skrivebordet var overfyldt med arbejdet, kunne ikke se farven af bordpladen.

Angående dine bogproblemer: hvad er med ”Hamburger Arbeit”?? Så vidt jeg ved drives organisationen et social-varehus. ...!?
Hej Berndt,
fint, når du kigger ind her af og til.
For det meste jeg er også alt for doven til at hente grammatikken frem og så skriver jeg mit indlæg ned og håber ”das wird schon passen”.

Desværre glemmer man meget hurtigere som man har lært noget på fremmedsprog.
Det lyder jo alligevel lidt mærkeligt, at en flok Tysker skriver på dansk med hinanden , uden at få rettelser.
Gabi,
jeg har ikke nøje læst om dine pc-problemer, men håber, at du er tilbage igen.
Det er en skam med din ny kollega. Sandsynlig skal du sige i rette tid, at du er ikke parat til at arbejde for to. Efter min mening blive det hele endnu vanskeligere når du arbejder et stykke tid meget mere som hende gør. Det synes jo at være accepteret af dig. Tænk lidt over det !
Ikke mere for nu.
Måske kigger jeg ind senere. KH, Heide