Jeg må indrømme vi faldt for byen, den er rimelig charmerende, og der ser ud til der er masser af liv, selv på en Søndag. Det var vores første besøg i byen.
Vi gik rundt i centrum, nede ved havnen, oppe i gågaden, og rundt i de meget stejle gader, og kiggede efter lejligheder vi havde fundet på nettet, som lå i det område.
Nu har vi fået vores første håndsindtryk, nu vil vi så spørge nogle af jer som bor der, hvordan det er

Det vi godt kunne tænke os at vide er, hvordan i oplever byen, jeg ved godt det hurtigt bliver hverdag når man bor der, men er der aktiviteter nok i byen.
Feks koncerter, er det noget som kommer til byen. Her tænker jeg først og fremmes på store navne. Men også lidt undergrund musik, som tyskerne jo dyrker en del efter hvad jeg har hørt, findes der sådan noget ?
Noget andet er sports begivenheder. Er selv vild med Fodbold. Har Flensburg noget fodbold hold som ligger i de lidt højre rækker. Måske 2 bundseliga

Og så er der selvfølgleig håndbold holdet, som min kæreste snakker en del om, ved ikke om det er for at komme ud og se det lækre danskere på holdet

Er der andre sportsgrene som Flensburg er mellem de bedste i ?
Som arkitekt intresseret kan jeg jo se en masse muligheder i byen, så det kan jeg godt bruge en del tid på

Ellers kom meget gerne med jeres erfaringer, både postiktive som negative. Hvor vil i feks anbefale man bor i byen ? osv.
Takker på forhånd.